7 Ocak 2019 Pazartesi

Merhaba 2019! (Hello 2019!)

Her sene yıl sonu geldiğinde aşırı heyecanlanan bir tek ben olamam değil mi? Sıcak çikolata eşliğinde yılbaşı filmleri izlemek, kırmızı pofuduk çoraplarımı giyip battaniye altında kitap okumak veya arkadaşlarla bir araya gelip çikolata, cips vb. abur cubur eşliğinde oyunlar oynayıp sohbet etmek sadece beni mutlu etmiyor, buna eminim.

I am not the only one getting excited when each year ends, right? Watching Christmas themed films accompanied with a mug of hot chocolate, reading books under the blanket while wearing fluffy red socks or playing games and chatting with friends while eating junk food does not only make me happy, I'm sure about that.



2018 benim için çok değişik geçti. Dilediğim şeylerin gerçekleşeceğini düşünmemiştim hiç. Şansımın giderek açıldığı, güzel insanlarla tanıştığım, yapmak istediğim şeyleri yapabildiğim bir yıldı. Kulağa çok hoş geliyor değil mi?

2018 was quite interesting for me. I never thought the things I wished for would come true. It was a year in which I struck it lucky, met beautiful souls and did what I wanted to do. It sounds amazing, doesn't it?



Tabii ki kötü anlarım da oldu, zaten normalde olması gereken de bu. İnsan başına kötü şeyler gelmedikçe iyi şeylerin kıymetini bilemiyor ya da onlara bu kadar güçlü sarılamıyor. Belki de beni bu kadar besleyen ve pozitif enerjimi artıran unsur buydu.

Of course I had my worst moments, and this is also supposed to happen. You do not appreciate or embrace the great things you have unless bad things occur. Maybe this was the key element that fed me and hiked up my positive energy.



Beni tanıyan herkes aşırı enerjik ve pozitif olarak tanır. Aslında bunun için ekstra çaba sarf etmiyorum. Ne verirsek onu aldığımıza inandığım için hep mutlu kalmaya çalışarak mutluluk dağıtarak mutluluk çekmeyi hedefliyorum. Galiba işe de yarıyor :)

People know me as super energetic and positive. I actually do not put extra effort into this. Believing that we get what we give, by staying happy and spreading positivity, I aim to get the same in return. I guess it works :)



Geçmiş senelere, özellikle 2015-2016 senelerine baktığımda yaşadığım kötü şeylerin çoğunun kendimden kaynaklandığını gördüm. Her şeyi sorun ettiğim, bu sorunları kendime bağladığım ve olan her şeyi kişisel algıladığım zamanlardı. Sonra farklı perspektifler denemeye, kişisel almamaya ve detaylı değerlendirmeye başladım. Bunu yaptıkça daha mutlu olduğumu ve sorunların hemencecik çözüldüğünü fark ettim. İşte bu kadar basitti aslında mutlu olmak :)

When I look at the past, especially the years 2015 and 2016, I saw that all the wicked things were stemming from my own actions. Those were the days that I always put the blame on me and perceived things personally. Then I began to try out different perspectives and make detailed evaluations. I realised that I was becoming happier and my problems were vanishing. It was that easy to be happy :)



Yeni yılda bu mutluluğumu kat kat artırmak, dünyaya daha çok açılmak, daha fazla insanla tanışmak ve anı biriktirmek istiyorum. Aslında materyalden çok anı biriktirdikçe zengin oluyorsunuz ve bunu anladığınızda gerçekten nirvanaya ulaşıyorsunuz.

This year, I want to double up my happiness, see more places in the world, meet new people and make memories. You get rich as you collect memories and when you truly realise that, you attain nirvana.




Umarım yeni yılda herkes mükemmel şeyler yaşar. Sevdiklerinizin hep yanınızda olduğu, dileklerinizin bir bir gerçekleştiği ve tatlı sürprizlerle karşılaştığınız bir 2019 olsun.

I hope everyone lives amazing things in this new year. I wish you a 2019 in which you'll be surrounded by your beloved ones, your wishes come true and encounter surprises.

Hepinize mutlu seneler!

Happy new year!


Not: Fotoğrafları weheartit.com'dan aldım. Çok sevdiğim bir sitedir, isterseniz göz atarsınız :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder