22 Ağustos 2019 Perşembe

J Balvin Konseri (26.07.2019 @ Küçükçiftlik Park)

Bir konserden daha merhabalar! Ne güzel bir yaz oldu bu öyle :)

Hello from another concert! It's been such a nice summer :)


Latin dünyasının yıldızlarından biri J Balvin bu yaz ülkemize de uğradı. Gelmeden önce sahne gösterilerini izlediğim için oldukça heyecanlıydım. Zaten şarkıları oldukça popüler, tüm ülkeye İspanyolca öğretti diyebilirim :) Ben zaten ikinci yabancı dilim İspanyolca olduğu için dinlemekten büyük keyif alıyorum. Dans etmeyi de seviyorum. Kısacası J Balvin konserinde eğlenmeme gibi bir ihtimalim söz konusu bile değildi :)

One of the stars of the Latin world, J Balvin, came to our country this summer. I was quite excited to see him because I watched his concert shows online before. The songs are quite popular already, I can say that he  has taught whole country Spanish :) I enjoy listening to him since my second language is Spanish. I also like to dance. In short, there was no possibility of not having fun at the J Balvin concert :)






Konserin ana sponsorlarından birisi GUESS'ti. O güne özel pop up store açmıştı. J Balvin ile ortak koleksiyonları vardı. Sadece yurt dışında satılıyordu. Yine konsere özel ürünleri de getirmişlerdi. O standa da uğramadan edemedim tabii :) Çok güzel ürünler vardı. Bir crop top beğenip aldım. Buradan bakabilirsiniz. Şu an GUESS'in kendi sitesinde satışı görünmüyor ancak arama motoruna yazınca çıkabilir. Almayı düşünüyorsanız bakabilirsiniz.

One of the main sponsors of the concert was GUESS. They opened a special pop up store for the day. They had collections made by J Balvin. This was only sold abroad. They also brought special products to the concert. Of course I could not help but stop at that stand :) There were very nice items. I liked and bought a crop top. You can check it out here. GUESS doesn't show these products for sale on its website right now, but you can see them when you type in the search engine. Have a look there if you intend to buy.




İşten çıkar çıkmaz konsere koştum. Dolayısıyla önce çıkanları biraz kaçırdım ama Abdullah İnal'a yetiştim. Onun sahnesini çok seviyorum çünkü playlist'i tam benlik! Doğum günümde çaldığım her şarkıyı da o da çalıyor. Her seferinde çok eğlendiriyor. Sonrasında Edis çıktı. Onun da İngilizce ve Türkçe karışık şarkılar söylemesi ilginçti. Derken J Balvin'in sırası geldi. Devasa ekranları kullanmaya başladılar ancak videolarda gördüğüm şeyleri getirmemişti. Belki de lojistik sebeplerle getirememişti, bilemiyorum. Yine de isterdim. Sahneye koşarak çıktı ve hepimizi anında coşturmaya başladı!

As soon as I left work, I ran to the concert. So I missed shows a bit, but I managed to catch Abdullah Inal. I love his stage because the playlist is almost made for me! He plays every song I play on my birthday. It's always fun. Then Edis came out. It was interesting for me to see that he sang songs in English and Turkish. Then it was J Balvin's turn. They started using these huge screens, but they didn't bring the props I saw in the videos. Maybe he couldn't bring them for logistical reasons, I don't know. I still wish they did though. The moment he came out on the stage and he got us all excited at once!




Ben son albümünü çok sevdim. En sevdiğim şarkıları Loco Contigo, Mi Cama, Ginza, Mi Gente. Düetlerden en sevdiğim Say My Name, I Like It ve Downtown.

I loved his latest album. My favorite songs are Loco Contigo, Mi Gama, Ginza, Mi Gente. My favorites of his duets are Say My Name, I Like It and Downtown.

Hasta luego J Balvin!

2 yorum:

  1. O kadar güzel anlatmışsın ki🥺 o konser kaderimi deiştirebilirdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! Belki konserler başlayınca tekrar gelir :)

      Sil