12 Haziran 2014 Perşembe

La Vie en Rose

Yeni yerler keşfetmek herkesin hoşuna gider eminim. Bir süre önce arkadaşımın tavsiyesiyle Yeniköy'deki "La Vie en Rose" restoranına gittim ve üzerine bu yazıyı yazacak kadar sevdiğimi söyleyebilirim.

"Life will always be La Vie en Rose" sloganıyla yola çıkılan bu restoranda kahvaltı, öğle yemeği, akşam yemeği ve bir sürü tatlı çeşidi bulmak mümkün. Benim gibi tatlı delisiyseniz mekanda kendinizi kaybedebilirsiniz. Çeşit çeşit cupcake, muffin, macaron, tart ve daha niceleri mevcut.


Mekanın iç dizaynı o kadar güzel ki asla çıkmak istemiyorsunuz. Kahvaltı etmek için gidip akşama doğru kalkmanız kaçınılmaz olabiliyor. Fiyatları ortalama da olsa gözünüz aç olacağı için hesap biraz tuzlu gelebiliyor ama hakkını verdiklerini söyleyebilirim.

Çikolata delisi biri olarak kahvaltı için çikolatalı pancake söylemiştim. Taptaze mevsim meyveleriyle beraber damla çikolatalı ve nutellalı bir pancake geldi önüme. Yemeye kıyamadım. Pancake'in kıvamı çok güzel tutturulmuştu ve meyveler sanki bahçeden o an toplanıp getirilmiş gibiydi. Fiyatı: 20 TL


Ders arası kaçamağı yaptığım için fazla kalamadım. Ama giderken Oreo'lu kurabiyeleri de yanımda götürdüm. Restoranın arka tarafında cupcake, muffin, cookie vb. çeşitlerini paket yaptırıp alabiliyorsunuz. Onlar da taze çıkmış oluyorlar. Patisserie kısmındaki bu ürünlerin fiyatları 3 TL ile 15 TL arasında değişebiliyor.


27 Nisan'da yapılan 101 İstanbul Lezzeti Festivali'nde de oldukça büyük ilgi gören La Vie en Rose kesinlikle görülmesi gereken yerlerden.

Fiyat, menü, ulaşım vb. bilgiler için restoranın internet sitesine buradan bakabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder